[Czuwaj] o wojnie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 4 Kwi 2008, 14:37:18 CEST

04-04-08, Kamil Wais <kalimu w wp.pl> napisał(a):

>  Goorek, prowokujesz mnie trochę ;)

Kamil dobrze wiesz, że zgadzamy się w 90% kwestii :)

Wyobraź sobie wprowadzenie nowego typu odznaki - kwadratowa plakietka
na rękawie (taka jakby sprawność). Idę o mega zakład że w całej Polsce
podnosza się głosy - jak to? Skąd to? Gdzie w naszej tradycji mieliśmy
kwadratowe plakietki?

Wiesz też, że lubię przedwojenne harcerstwo za ich kreatywność - nie
mieli skąd kopiowac więc wymyślali. My kopiujemy w dużej mierze z
nich.

Wzorujmy się, ale idźmy wreszcie naprzód! Czego i ja i ty chcemy...