prawica/lewica, było: Re: [Czuwaj] arsenał -Mokotów dziękuje

Pią, 4 Kwi 2008, 18:07:59 CEST

Michał Górecki, piątek, 4 kwietnia 2008:

> To bardzo spłycasz. Centrolewica może miec spokojnie liberalne poglądy
> gospodarcze.

Jak mi taką pokażesz to uwierzę...

> A PiS, który nazywa się przeciez partią prawicową (bo światopoglądowo
> nią jest), nie mówiąc o LPR to partie o programie jak najbardziej
> socjalnym - zabierzmy oligarchom, dajmy biednym.

Oj misiu, misiu...

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/lpr_najbardziej_przyjazna_przedsiebiorcom_35265.html

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nikomu nie życzę źle, Nie umiem
Nie wiem jak to się robi  (Janusz Korczak)