Re: prawica/lewica, było: Re: [Czuwaj] arsenał -Mokotów dziękuje

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 4 Kwi 2008, 18:02:03 CEST

04-04-08, Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net> napisał(a):

>  Podobnie z innymi wartościami. I ja na swój użytek ten pierwszy rodzaj
>  myślenia nazywam lewicą, a ten drugi prawicą.

To bardzo spłycasz. Centrolewica może miec spokojnie liberalne poglądy
gospodarcze.
A PiS, który nazywa się przeciez partią prawicową (bo światopoglądowo
nią jest), nie mówiąc o LPR to partie o programie jak najbardziej
socjalnym - zabierzmy oligarchom, dajmy biednym.