prawica/lewica, było: Re: [Czuwaj] arsenał -Mokotów dziękuje

Pią, 4 Kwi 2008, 18:25:42 CEST

Michał Górecki, piątek, 4 kwietnia 2008:

> Od kiedy nastąpił mariaż LPRu z UPRem nagle stali się bardzo liberalni
> gospodarczo :) Zresztą polska scena polityczna trochę myli.

Przecież to jest na podstawie poprzedniej kadencji sejmu czyli przed mariażem
z UPR-em.

> To SLD wprowadził podatek liniowy, natomiast PiS (do którego się nie
> odniosłeś) ma program bardzo socjalne, iście robinudowski rzekłbym :)

Cytuję za tekstem: "Najniższe wyniki (także od początków istnienia tej
ekspertyzy) uzyskał SLD"

Także, wybacz, ale eksperci Krajowej Izby Gospodarczej są dla mnie bardziej
wiarygodni.

Zresztą ty ciągle swoje. Dla mnie i PiS i SLD to lewica.

Ja nie chciałem w ogóle o gospodarce. Moim zdaniem sfera jest nie ważna, ale
sposób dochodzenia, do realizacji postulatów. To wyznacza podziały
polityczne dla mnie.

Może warto to po prostu nazywać inaczej. Czyli dla mnie tak: propozycje, które
zakładają ujednolicanie i odbieranie odpowiedzialności są nie skautowe i nie
harcerskie. Propozycje, które wysoko stawiają swobodę decyzji, indywidualizm
oraz odpowiedzialność za swoje czyny są harcerskie i skautowe.

I teraz: możesz nazywać je jak chcesz, ale dziwnym trafem (może za mało wiem)
najbardziej znane lewicowe partie Europy idą pierwszą drogą.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nikomu nie życzę źle, Nie umiem
Nie wiem jak to się robi  (Janusz Korczak)