RE: RE: [Czuwaj] uchwała składkowa - wersjaautorska , wstępna

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 6 Kwi 2008, 01:06:20 CEST

Moim zdaniem problemu skladek nie rozwiaze się karami, nagrodami, czy zmiana
obowiazujacyh przepisow.
W kwestii skladek musi nastapic zmiana mentalnosci tych, którzy je placa, a
przede wszystkim tych, którzy doprowadzaja do tego, ze nie sa one
odprowadzane do hufca, choragwi, czy GK.

Jeśli Hufiec A jest winny Choragwi B skladki (w tym czesc dla GK), a ta sama
choragiew temu samemu hufcowi jest winna dziesiatki tysiecy zlotych w ramach
rozliczen dotacji HAL, to jaka motywacje ma komendant Hufca A do
przekazywania skladek?

Odprowadzanie skladek nie powinno być najwazniejsza czescia tego procesu.
Najwazniejsze powinno być ich zbieranie wśród czlonkow. I mam glebokie
przekonanie, ze nie jest z tym tak najgorzej...

Pozdrawiam
Tomek