Re: Re: Re: [Czuwaj] uchwała składkowa -wersjaautorsk a , wstępna

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 6 Kwi 2008, 11:38:51 CEST

From: "Tomasz Kazubski" <dalkow w poczta.onet.pl>

> Druhu Sławku,
>
> jak widać żartowałem, gdyż na końcu pytania jest odpowiedni znaczek,
> ale skoro Druh odpowiada poważnie, to ja również odpowiem poważnie,
>
> uchwała składkowa z 22 października 2006 roku zgodnie z jej par. 8
> wchodziła w życie 1 stycznia 2007r.
> nie chcę tutaj robić wywodów na temat zasad prawnych i dlaczego Druh jest
> w błędzie
>
> mam jedynie prośbę, o udowodnienie, że uchwała nr 4 z 8 grudnia 2007roku
> weszła w życie z dniem podjęcia uchwały, czyli 8 grudnia 2007r.
>
> tomek
> [...]

Rzeczywiście nie zauważyłem uśmieszku :-)
Oczywiście nie mnie bronić uchwały. Mógłby to na przykład zrobić Rafał
Socha, który przewodniczy komisji stat-reg lub Andrzej Jąderko z kom. d/s
Zarz. i Fin.
Ja mógłbym tylko im podpowiedziec, że grudniowa uchwał jest jedynie zmianą
uchwały obowiązujacej.
Aczkolwiek rzeczywiscie nie ma w niej informacji od kiedy obowiązuje :-)
Sądzę jednak, że wspólnie zgodzimy sie, że jesli nie ma takiego zapisu to
obowiązuje z dniem podjęcia.
SW