=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: Re: Re: [Czuwaj] uchwa=B3a sk=B3adkowa - wersjaautorsk a , wst=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Nie, 6 Kwi 2008, 12:16:17 CEST

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > ponieważ w par. 2 jest zapisane, że Uchwała wchodzi w życie z dniem
 > podjecia? :)
 > http://rn.zhp.pl/component/option,com_docman/task,doc_download/gid,61/
 >
 > sw_Mikolaj2

dziękuję, szkoda, że tego nie ma na stronach z dokumentami
http://dokumenty.zhp.pl/114_strona_glowna-viii.uchwaly,_decyzje,_stanowiska_wladz_naczelnych_zhp-rada_naczelna_zhp-uchwaly-2007

poza tym od samego początku było to pytanie podchwytliwe z przymrużeniem oka
ale dziękuję za link

tomek