[Czuwaj] ustawa o harcerstwie - co to takiego?

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Nie, 6 Kwi 2008, 17:53:53 CEST

Michał Górecki pisze:

> Mnie interesuje jak zwykle następujące rozwiązanie - kto i jak będzie
> decydował o tym, że dana organizacja jest harcerska lub nie.
>
> g00rek

Masz nierealistyczne oczekiwania wobec tej ustawy.
Przecież to nie ma być akt prawny regulujący działalność harcerską w Polsce.
To ma być CUD potwierdzony na piśmie, który przeniesie nas z
niewdzięcznej rzeczywistości rynku i konkurencji do HARCERSKIEJ KRAINY
WIECZNEJ SZCZĘŚLIWOŚCI
Dlatego szczegóły są nieistotne, ważna jest IDEA.

Marcin Wojtczak