=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: [Czuwaj] uchwa=B3a sk=B3adkowa - wersjaautorsk a , wst=EApna?=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Nie, 6 Kwi 2008, 11:26:34 CEST

 > Nie ma tu racji. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, a nie
 > opublikownaia gdziekolwiek.
 > SW

Druhu Sławku,

jak widać żartowałem, gdyż na końcu pytania jest odpowiedni znaczek,
ale skoro Druh odpowiada poważnie, to ja również odpowiem poważnie,

uchwała składkowa z 22 października 2006 roku zgodnie z jej par. 8 wchodziła w życie 1 stycznia 2007r.
nie chcę tutaj robić wywodów na temat zasad prawnych i dlaczego Druh jest w błędzie

mam jedynie prośbę, o udowodnienie, że uchwała nr 4 z 8 grudnia 2007roku weszła w życie z dniem podjęcia uchwały, czyli 8 grudnia 2007r.

tomek