Pełnomocnictwa = Re: =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: RE: [Czuwaj] uchwa=B3a sk=B3adkowa-wersjaauto r ska , wst=EApn=

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 06:58:46 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kazubski" <dalkow w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, April 07, 2008 12:57 AM
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: RE: [Czuwaj] uchwa=B3a
sk=B3adkowa-wersjaauto r ska , wst=EApn=

> "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
napisał(a):

Tomku :-))
Wiem, ale nadal jest to choragiew ZHP
i obowiazują ją przepisy ZHP

> nie zgodnie z celami danego środowiska, tylko z przeznaczeniem

Mam wrazenie że się wzajemnie nie rozumiemy.
Możesz specyzować różnicę ?

> tak,
> tak, jest to oświadczenie woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych
> jednak w tym przypadku skierowane nie na zewnątrz, a do wewnątrz
organizacji

Wg tego drużynowy przyjmując składki od harcerza robi to samo.
I to bez pełnomocnictwa.

> jeżeli pytania mają mieć charakter akademicki
> i nie mieć nic lub prawie nic wspólnego z tematem postu 'uchwała
składkowa'
> to proszę o pytanie w prywatnym e-mailu lub utworzenie nowego wątku

Oczywiscie że mają ale by uniknąć "bicia piany" utworzyłem watek.

Czesław