[Czuwaj] Zobowiazania choragwi wobec hufcow

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 01:08:44 CEST

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
 > Przyjmijmy na razie, ze mowimy o sytuacji teoretycznej.
 >
 > Sytuacja ta wyglada tak, ze kuratorium przekazujac dotacje przekazuje dla
 > danych obozow (jednego hufca) 40.000 zl.
 > Choragiew potraca sobie legalnie 17.000, ale reszty nie wyplaca hufcowi,
 > który organizowal te obozy.

ale czy masz 100% pewność, że właśnie 40tys. jest dla hufca X, czy może jest tak, jak chyba było z GK-ą i MEN-em, że Wydział Pozyskiwania Środków pisałem wniosek zbiorczy na 2,5 mln. pln, a GK-a otrzymała na jego realizację 1,5mln. i w sumie de facto sama decydowała na który i ile przeznaczyć pieniędzy, bo grant (dotacja) nie określała na które jednostkowe projekty ile ma pójść funduszy, tym bardziej, że są pewne przedsięwzięcia i pewne środowiska, które albo dostaną całość albo nic, gdyż otrzymanie połowy nic im nie da, bo nie są w stanie zmniejszyć projektu ze względu na jego specyfikę

tomek