[Czuwaj] Zobowiazania choragwi wobec hufcow

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 09:35:37 CEST

Mogę mieć taka pewnosc, ponieważ kuratorium daje kase na osobodzien, co
potem jest przeliczane na konkretne obozy.
Poza tym istnieja dokumenty potwierdzajace ze mam racje i pokazujace który
oboz ile powinien otrzymac dotacji.

Jednego roku zdarzylo się nawet, ze choragiew na koniec roku wystawila note
ksiegowa pokazujaca stan tych rozliczen.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl