[Czuwaj] [Czuwaj} Re: ZHP be be be

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 15:10:03 CEST

----- Original Message -----
From: "garbol Gazeta.pl" <garbol w gazeta.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, April 07, 2008 2:30 PM
Subject: [Czuwaj] [Czuwaj} Re: ZHP be be be

> Nie miałem - zweryfikowany zostałem w październiku/listopadzie 2007 roku.
> Garbol

A możesz powiedzieć jak wyglądała weryfikacja?
Wg jakich dokumentów przebiegała?
Jakie były kryteria, a może była to kwestia uznaniowa w kompetencjach
określonego komendanta?

Jakiś czas temu (rok?), do hufcowej KSI w której pracuję, zgłosił się
kandydat na podharcmistrza, obierając sobie jako opiekuna instruktora ZHR w
stopniu harcmistrza.

Pytam z ciekawości, bo dokumenty ZHP regulujące zdobywanie stopni nie
wspominają o tego typu sytuacjach.
Dla mnie, ale nie dla wszystkich na tej liście, jest oczywiste, że jeśli nie
wspominają, to jest to niemożliwe - ani weryfikacja stopnia, ani posiadanie
opiekuna z innej organizacji.

hm. Adrian Łaskarzewski