[Czuwaj] Re: ZHP be be be

garbol Gazeta.pl garbol w gazeta.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 15:48:25 CEST

Adrian Łaskarzewski napisał:
>A możesz powiedzieć jak wyglądała weryfikacja?
>Wg jakich dokumentów przebiegała?
>Jakie były kryteria, a może była to kwestia uznaniowa w kompetencjach
określonego komendanta?

>Jakiś czas temu (rok?), do hufcowej KSI w której pracuję, zgłosił się
kandydat na podharcmistrza, obierając sobie jako opiekuna instruktora ZHR w
stopniu harcmistrza.

>Pytam z ciekawości, bo dokumenty ZHP regulujące zdobywanie stopni nie
wspominają o tego typu sytuacjach.
>Dla mnie, ale nie dla wszystkich na tej liście, jest oczywiste, że jeśli
nie wspominają, to jest to niemożliwe - ani weryfikacja stopnia, ani
posiadanie opiekuna z innej organizacji.

>hm. Adrian Łaskarzewski

Adrian, myślę, że to już na priv - jeżeli oczywiście dalej jesteś
zainteresowany :)
Pozdrawiam wszystkich
Garbol