[Czuwaj] Re: ZHP be be be be

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 15:54:56 CEST

A to zrobiło sie poruszenie...
No cóż właściwa diagnoza Jacka... I tyle
Jeśli ktos sie oblewa pomyjami to właśnie ZHP, produkuje je zachowując
durnowatą, przerosniętą strukturę potrzebną tylko ludziom w niej tkwiącym.
Urzędactwo kwitnie, zarządzenia instrukcje się mnożą ... działać jest
coraz trudniej. Jacek sie poddał wiem, że na jego decyzje miały wpływ
jeszcze inne czynniki ale to Jego sprawa. Każdy ma określona wytrzymałość.
Ja żyję z naszą organizacją już wiele lat, staram się zmieniać wokół
siebie świat i często się to udaje ale znacznie częściej się nie udaje i
beton śmieje się prosto w nos robiąc swoje :/.
Ja w każdym razie pod każdym słowem Jacka mogę się podpisać z czystym
sumieniem. Przykre ale prawdziwe.
A jeśli ktoś chce to krytykowac to należy odnieść się do konkretnych zdań
udowadniając że są nieprawdziwe.

sikor