Odp: RE: [Czuwaj] ZHP be be be be

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Wto, 8 Kwi 2008, 13:26:15 CEST

 > Być może czasem trzeba powiedzieć: tak jest druhu Przewodniczący. Jeżeli
 > Ty tak uważasz, to uszanujemy Twoje zdanie.
 >
 > Szczególnie w kwestii tak delikatnej, gdy argumenty obu stron sporu są
 > nierównoważne, bo jedne oparte na idei, drugie na paragrafie.
 >
 > I ani poglądy, ani opcje polityczne tu nie odgrywają roli. To jest
 > Przewodniczący ZHP, człowiek, który powinien być dla nas autorytetem,
 > który ma swoje zdanie w tej kwestii.
 > I obawiam się sytuacji, w której kazdy instruktor tej organizacji może
 > rzucić w Przewodniczącego zgniłym jajem, gdy ten wygłasza opinie
> [...]

jakoś nie przeraża mnie wizja organizacji, w której każdy instruktor może rzucić zgniłym jajem w przewodniczącego, chociaż po instruktorach oczekiwałbym bardziej merytorycznego wyrażania poglądów

natomiast przeraża mnie wizja organizacji, w której instruktor będzie musiał odpowiadać "tak jest Druhu Przewodniczący" bez względu na to czy zgadza się jego poglądami, czy nie zgadza.

Marcin Wojtczak