[Czuwaj] ZHP be be be be

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 8 Kwi 2008, 13:41:45 CEST

08-04-08, Maciej Syska <msyska w czarna13.pl> napisał(a):

>  A moim zdaniem, gdyby obie strony miały mądrość i odwagę, to moglibyśmy raz
> na zawsze skończyć z boksowaniem się na poziomie piaskownicy - kto komu
> piaskiem sypnał w oczy pierwszy i kto więcej razy.
>  Myślisz, że sygnał gotowości do współpracy i pełnej normalizacji wzajemnych
> stosunków, pozbawiony listy warunków brzegowych, w jakiś sposób umniejsza
> pozycję naszej organizacji?

Wydaje mi się, że skoro nasze Gieki są w tak dobrych stosunkach, to
mogłyby poczynić jakieś symboliczne choćby gesty pojednania. Przeciwko
braterskim symbolom napewno prawie nikt się nie zbuntuje. Więc czemu
tego nie ma? O ile jak wiecie zazwyczaj jestem przeciwnym różnym rąsia
rąsia buzia buzia na szczycie, to teraz taki symbol by się przydał.