[Czuwaj] ZHP be be be be

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 8 Kwi 2008, 16:22:30 CEST

08-04-08, Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał(a):

> bo to prawda, że historia była trudna.
>  Ale dla mnie to by wlasnie swiadczylo o wielkosci instruktorow ZHP -
>  uznanie pewnych zasad, którym sie zadoscuczynia bez wzgledu na to, jak
>  druga strona sie wobec nas zachowywala.

Ale rozumiem te wszystkie głosy które boją się że gest może być
odebrany w sposób "no, wreszcie daliście nam co się nam należało :)"

Pozatym ja nadal nie jestem przekonany do tego rozwiązania (które jak
przypominam, wbrew temu co piszą nasi Emocjonalni Listowicze, jest
rozwiązaniem symbolicznym - ZHR ciągle używa krzyża i nie pamiętam aby
miało to być zmienione).

> Może tak, ale moze nie? Moze jest w tym głębsze mysl strategiczna?
>  I czy jest tak, ze robia jedno, a czym innym sie nie zajmują?

Może. Może to taka cisza medialna tylko. Może tak naprawdę praca wre,
tylko nikt o tym ni jest informowany... No cóż ciekawy jestem na jakim
poziomie stoi strategia i jej realizacja....