[Czuwaj] ustawa o harcerstwie - co to takiego?

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Wto, 8 Kwi 2008, 23:36:53 CEST

może teraz się uda wysłać

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > Tomku, a nie mógłbyś apelować w nieco innej - niż ta - formie?
 > Uważam, że Twoje pytanie jest ważne, ale nie znajduję przyjemności w
 > reagowaniu na tego typu zwroty grzecznościowe.

zacząłem od prośby do wszystkich:
::mam krótkie pytanie:
::Co ma zawierać ustawa o harcerstwie, oprócz kwestii związanych z krzyżem harcerskim?

::a może ktoś ma założenia lub projekt ustawy przedwojennej, chyba na tej liście czytałem, że taka ustawa miała być, ale jej nie uchwalono

::tomek
którą to prośbę również można potraktować jako apel, jednak poza Michałem nikt nie napisał
ludzie jakby nabrali wody w usta, więc pomyślałem, że jeżeli skieruję słowa do węższego grona ludzi, którzy zajmują się historią, to ich zmobilizuje
zresztą określiłem ich - wg mnie - zupełnie neutralnie,

złośliwie to mogło by np. być: Zapatrzeni w Przeszłość, Fascynacji Czystego Harcerstwa
jeżeli mimo wszystko kogoś uraziłem - to przepraszam, nie to było moim zamiarem

 > Wiem cokolwiek na ten temat, jednak obecnie nie jestem w stanie
 > angażować się aktywnie w dyskusje na liście, szczególnie jeśli temat
 > wymaga większej ilości pracy i czasu jakie trzeba by mu poświęcić.
 >
 > Jeśli zainteresowanie jest autentyczne i w dodatku nieprzemijalne mogę
 > podjąć przygotować się materiał na ten temat w przyszłości.

owszem jest autentyczne i mam nadzieję, że nieprzemijające, jeżeli wśród Listowiczów tylko Ty wiesz co najmniej cokolwiek na ten temat i nikt nic nie napisze, to uzbroję się w cierpliwość i za jakiś czas, powiedzmy za miesiąc się przypomnę

dziękuję za informację :)

tomek