[Czuwaj] ustawa o harcerstwie - co to takiego?

garbol Gazeta.pl garbol w gazeta.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 08:08:46 CEST

08-04-08, Tomasz Kazubski <dalkow w poczta.onet.pl> napisał(a):

> owszem jest autentyczne i mam nadzieję, że nieprzemijające, jeżeli wśród
> Listowiczów tylko Ty wiesz co najmniej cokolwiek na ten temat i nikt nic nie
> napisze, to uzbroję się w cierpliwość i za jakiś czas, powiedzmy za miesiąc
> się przypomnę
>
> dziękuję za informację :)
>
> tomek
> --

Tomek, zaproponuję Ci artykuł o ustawie i ewentualnym jej kształcie
zaproponowanym przez  Witka Pietrusiewicza i mnie w czerwcu 2007 roku.
Artykuł ukazała się na łamach Pobudki :
http://www.pobudka.org.pl/pl/index.php?option=com_content&task=view&id=411&Itemid=96
Jeżeli masz ochotę zapoznać się z nim to zapraszam :)
Garbol