RE: Re: [Czuwaj] Re: Pełnomocnictwa = dylematy

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 09:40:31 CEST

Dla mnie problem w tej dyskusji jest jeden:
- Czy Komendant i Skarbnik Hufca wybrani na Zjezdzie Hufca MOGĄ, czy MUSZĄ
posiadac pelnomocnictwa?
- Czy takiej osobie można w ogole ODEBRAC pelnomocnictwo?

Dla uproszczenia mowie o pelnomocnictwie do zarzadzania majatkiem hufca.

A może ktos z Was zna konkretne przypadki odebrania pelnomocnictwa?

Pozdrawiam
Tomek Grodzki