RE: Re: [Czuwaj] Re: Pełnomocnictwa = dylematy

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 11:54:31 CEST

Moim zdaniem do reprezentowania hufca i podejmowania w jego imieniu
wszelkich decyzji, do których nie jest wymagane specjalne pelnomocnictwo.
Czyli także do podejmowania decyzji o zakupach w miare posiadanych srodkach,
ale bez srodkow transportu, nieruchomosci, zawierania umow o prace. Bez
zaciagania kredytow. Czyli standard.

> Tak, ale tylko w konkretnie okreslonej sytuacji
> powiązanej z zawieszeniem w pełnieniu funkcji.

Moim zdaniem zawieszenie lub odwolanie z funkcji wiaze się automatycznie z
odebraniem pelnomocnictwa. Mi chodzi o to, czy można ODEBRAC pelnomocnictwo
(bez zawieszenia lub odwolania).

> majatkiem hufca.
> >

> A dokładniej ?

Podejmowania wszelkich decyzji finansowych z wylaczeniem tego oo czym
napisalem powyzej.

Pozdrawiam
Tomek Grodzki