[Czuwaj] Sprawa patentu na krzyz - fakty

Śro, 9 Kwi 2008, 15:46:57 CEST

Dnia 09-04-2008 o 15:06:07 Rafal Bednarczyk <rafal.bednarczyk w zhp.pl>
napisał(a):

> Roznica tamtej GK i dzisiejszej polega na tym,
> ze to było wtedy robione bez konsultacji z Rada Naczelna
> na podstawie uchwaly RN z 1989 roku, a obecna GK chciala
> to zrobic jawnie informując RN o swoich działaniach,

A gdybyś Rafał zechciał, króko odpowiedzieć na te pytania:
1. Czy przed posiedzeniem RN w dniu 16 III br. GK zaproponowała do
porządku obrad jakąkolwiek dyskusję w sprawie KH?
2. Czy prawdą jest, że na skutek wypowiedzi Naczelniczki w ramach
sprawozdania z działalności (w całości zaplanowanego na kilkadziesiąt
minut ) na temat KH wywiązała sie 7 godzinna dyskusja?
3. Czy prawdą jest, ze GKa nie pokazała RN projektu umowy z ZHR i SH przed
zebraniem RN?
4. Czy prawdą jest, że o istnieniu takiego projektu umowy "wygadał się"
Przewodniczący ZHP i dopiero wtedy zarządzono przerwę i Misia kserowała te
kwity, a następnie rozdano członkom RN?
5. Czy prawdą jest, że GKa argumentowała, ze działała na podstawie uchwały
z 1989 roku i dlatego jakakolwiek uchwała obecnej RN jest zbędna?

Tak krótko, gdybś był uprzejmy. Potem pogadamy dlaczego stało się tak bądź
inaczej. Na razie ustalmy, czy obaj byliśmy na tej samej Radzie Naczelnej.
Bo ja byłem na zebraniu RN ZHP i jestem tego pewien.
Ryszard Rutkowski