[Czuwaj] Sprawa patentu na krzyz - fakty

Śro, 9 Kwi 2008, 15:30:41 CEST

Dnia 09-04-2008 o 15:06:07 Rafal Bednarczyk <rafal.bednarczyk w zhp.pl>
napisał(a):

> to jest jawna demagogia co piszesz Ryszard - obecna GK nigdzie
> nie mówiła, ze poprzednia GK nie rozmawiala z ZHR, obecna GK
> zreszta w ogole stara się nie mowic zle o poprzedniej GK - taka
> sobie przyjela zasade nawet jeśli członkowie tej poprzedniej GK
> mowia zle o tej obecnej.

Rafał, tak się składa, że nie dość że zebrania RN są protokołowane, to
jeszcze są nagrywane. I oczywiście że jestem w stanie wykazać Ci wypowiedź
przedstawiciela GKi, w osobie Naczleniczki ZHP jak dobrze pamiętam, po
której właśnie ja wypowiadałem się, rozpoczynając dokłądnie takimi
słowami, że jestem jednym z ostatnich, po których można się spodziewać
obrony GKi T. Hernika, ale jednak... co wzbudziło radosny uśmiech także
Twój.

Jeśli za demagogię uznać wpływanie na opinię publiczną za pomocą kłamstw,
działanie obliczone na łatwy poklask - to trochę mnie smuci Twoja opinia.
A ponieważ ogromnie na niej mi zależy oczywiście obiecuję uzyskać protkół
z RN, a nawet odsłuchać ten fragment nagrań - a potem opublikować cytaty.

> no to przeczytaj dokladnie co tam jest napisane i uczciwie potwierdz
> co napisałem powyżej

To jestem w stanie zrobić szybciej, niż powyższe. Jak tylko wrócę do domu
- odpiszę Ci.

Ryszard Rutkowski