[Czuwaj] Stanowisko Rady KPW wobec problemu dostępności Krzyża Harcerskiego

Śro, 9 Kwi 2008, 18:23:03 CEST

[ciach]
> symbol blisko stuletniego dorobku wychowawczego Ruchu Harcerskiego,
[ciach]

Kurcze nigdy się nad tym nie zastanawiałem czym jest ten pojawiający się
ciągle w dyskusjach Ruch Harcerski. A okazuje się, że w Wikipedii jest na ten
temat artykuł

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_Harcerski

Czyli Krzyż Harcerski jest własności tego właśnie ruchu....Ruchu. Nie
wiedziałem, zawsze byłem kiepski z historii....

A może jest jeszcze jakiś inny Ruch Harcerski? Może ktoś z Wiedzących sklecił
jakieś hasło...

;)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nikomu nie życzę źle, Nie umiem
Nie wiem jak to się robi  (Janusz Korczak)