RE: [Czuwaj] Re: Stanowisko Rady KPW wobec problemu dostępności Krzyża Harcerskiego

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 08:19:40 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Janusz Sikorski
Sent: Wednesday, April 09, 2008 8:24 PM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net
Subject: [Czuwaj] Re: Stanowisko Rady KPW wobec problemu dostępności Krzyża
Harcerskiego

Dnia 09-04-2008 o 18:26:32 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> GĂłrkq,
> To znaczy, Ĺźe uwaĹźajÄ., Ĺźe wĹ,aĹ>ciwÄ. forma ochrony KH nie jest wpis
> do rejstru znakĂłw towarowych :):):):)
> Seascout

Czyli uważamy, że właściwą formą jest inna niż wpis do rejestru znaków
towarowych. Nie uznajemy krzyża harcerskiego za znak towarowy, tak samo
jak np znakiem towarowym nie jest order virtuti militari, odznaki PTTK,
LOP czy wiele innych - jakoś nikt nie produkuje np wódki dla
najodważniejszych z hasłem, że teraz i ty możesz nabrać odwagi ... I nie
udawaj, że tego nie zatrybiłeś. W dodatku w stanowisku Rady KPW jest
wyraźnie napisane jaką formę zabezpieczenia uważamy za właściwą.
Staraliśmy się by nasza wypowiedź była jak najkrótsza, ale widać i tak
jest zbyt długa by się z nią zapoznać. :/

sikor

--

Ups...
Odznaki PTTK akurat są 'znakami towarowymi' :) chronionymi patentem (polecam

hm. Lucjan Brudzyński HR 'Cyryl'
Członek Rady Naczelnej ZHP