Re: Re: Re: [Czuwaj] Re: Pełnomocnictwa =dylematy

harclot harclot w poczta.onet.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 10:02:31 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kazubski" <dalkow w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 10, 2008 1:10 AM
Subject: Re: Re: Re: [Czuwaj] Re: Pełnomocnictwa =dylematy

> całość jeszcze bardziej upewnia mnie w przekonaniu,
> że komendant chorągwi i skarbnik chorągwi nie mają obowiązku
> przekazania pełnomocnictw komendantowi hufca i skarbnikowi hufca
>  do wydawania oświadczeń woli w zakresie praw i
> obowiązków majątkowych

Zgadzam się z tobą.
Jeśli nie przekażą pełnomocnictw
to w własnej woli stają się
wykonawcami "poleceń" komendy hufca.
Bo o ile to kom.i sk.chor. dysponują pełnomocnictwami,
to majątkiem hufca dysponuje komenda hufca.
O ile oczywiscie nie narusza prawa, statutu. uchwał władz itd

A w kwesti hipotetycznych niezgodnosci uchwał władz ze statutem ZHP
podzielam zdanie Macka.

Czesław