[Czuwaj] i pozamiatane ... :)

garbol Gazeta.pl garbol w gazeta.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 15:41:44 CEST

Dziś, zapewne w związku z ukazaniem się mojego artykułu w Pobudce, choć może
i mylę się, otrzymałem taki mail:

  od   "admin @ pragapolnoc. zhp. pl"
  do   garbol w gazeta.pl  data  10-04-2008   temat

 Usunięcie konta na Forum Hufca Warszawa Praga Północ

Witaj garbol,

Dostajesz ten e-mail, ponieważ twoje konto zostało usunięte z Forum Hufca
Warszawa Praga Północ
Dodatkowych informacji, możesz spróbować uzyskać u administratora.

Administrator Forum

No i pozamiatane ... Ciekawe czy otrzymam odpowiedź, dlaczego ? Tym
bardziej, że na forum hufca Praga Północ nie napisałem zadnych
niewłaściwych, obraźliwych słów, nikomu nie zalazłem za skórę - pewnie w
imię braterstwa ;))))))))))))))))))))

Pozdrawiam Was
Garbol

ps. Admina Forum Północnopraskiego Hufca też :)))))