[Czuwaj] Re: Zbieranie składek...

Michał Senk senk w op.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 21:42:09 CEST

Jeszcze jedno...

Zanim ktoś mi zarzuci, że nie umiem procentów wyciągać, albo, że te 1000
harcerzy (a właściwie instruktorów, starszyzny, seniorów) musiałoby odejść z
Głównej Kwatery ZHP :-) to spieszę donieść, że chodziło mi o 24000 zł, które
nie wpłynie do całego ZHP, a nie do GK ;-)

Mam nadzieję, że się rozumiemy (przynajmniej w tej kwestii matematycznej).

Pozdrawiam,

Michał Senk

Główna Kwatera może przewidzieć, że według spisu wpłynie XXX XXX zł wpływu,
ale okazuje się, że 1000 harcerzy odeszło i dostaną 24000 zł mniej.
[Oczywiście, zakładając, że wszyscy zapłacą]