[Czuwaj] Sprawa patentu na krzyz - fakty

Andrzej Starski astarski w wp.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 22:14:51 CEST

I ja witam wszystkich,

Niestety nie jestem w stanie prześledzić całej dyskusji, ale w jednej
sprawie muszę zabrać głos:

Ryszard pisze:

> Na początek więc zauważam, że moja wypowiedź nie wpełni została przez
> Rafała zacytowana. Otóż brzmiała ona tak:

> I nadal to podtrzymuję.

W tym czasie pełniłem funkcję Przewodniczącego Komisji RN ds. wizerunku i
rozowju liczebnego. Na jednym ze spotkań Komisji Druhna Teresa informowała
Komisję o przebiegu sprawy, wspólnie też zastanawialiśmy się nad sposobem
postępowania. I muszę zdecydowanie stwierdzić, że Naczelniczka informowała,
że:

- ZHP gotowe byłoby przekształcić prawo własności patentu, ale w tamtym
czasie nie było to możliwe (brak odpowiedniej formuły prawnej)
- ZHP nie zmierzało wtedy do rozwiązania licencyjnego, które kwestionował
ZHR i SH, a do szukania drogi porozumienia w tej sprawie.

Andrzej Starski