[Czuwaj] 1%

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 10 Kwi 2008, 23:56:42 CEST

10-04-08, Jakub Król <kiubik w wp.pl> napisał(a):
> http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=6160
>
>  Mimo wszystkiego, co powiedzieliśmy do tej pory złego o tegorocznej kampanii, to jestem pod wrażeniem.
>
>  Tak czysto technicznie - ile nas to kosztuje?
>  Bo lista partnerów i realizowanych działań w kampanii jest, IMO, imponująca.
>
>  Szkoda, że tak późno, nieprawdaż?

Mnie normalnie zaniepokoiłby film reklamowy który ma się pojawiać. Mam
nadzieję że nie ma on nic wspólnego z dotychczasowymi pracami
filmowymi ZHP, bo były one na poziomie festiwalowo-kieleckim, czyli
takiej naszej Eurowizji :] (tak tak już zgarniałem parę razy za to że
tak pisze, ale mojego poczucia estetyki nie oszukam).

Jednak w tej kwestii ufam Dorocie :) pytanie tylko, jak udało się
nakręcić taki spot? Spot (w jakości która nadaje się do kin), nawet po
kosztach to jakieś 10-15 tysięcy...

Trzymam kciuki :)