[Czuwaj] 1%

Kuba Król kiubik w wp.pl
Pią, 11 Kwi 2008, 00:14:06 CEST

Michał Górecki / 10 kwietnia 2008 (23:56) pisze:
> Mnie normalnie zaniepokoiłby film reklamowy który ma się pojawiać. Mam
> g00rek

No jeśli chociaż w fazie koncepcyjnej wyszedł spod pióra osoby od banera i plakatu, to nie trząsłbym się aż tak bardzo.

> pytanie tylko, jak udało się
> nakręcić taki spot? Spot (w jakości która nadaje się do kin), nawet po
> kosztach to jakieś 10-15 tysięcy...

dlatego pytałem o finansowanie i koszty.

ja też trzymam kciuki :)
JK

kolejne nowe projekty KOSZULEK SKAUTOWYCH
www.skalpel.net/harce/   - pełen freshhh

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 080122-1, 2008-01-22
Przetestowano na: 2008-04-11 00:14:10