[Czuwaj] Re: i pozamiatane ... :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 11 Kwi 2008, 09:17:18 CEST

11-04-08, garbol Gazeta.pl <garbol w gazeta.pl> napisał(a):

> Rozumiem Michał, ze masz zapotrzebowanie na taką dyskusję, ale zaproponuję
>  Ci coś innego - napisz artykuł do Pobudki, dlaczego nie przeszedłbyś do ZHR
>  - polemika do moich "wypocin".

No właśnie nie!
Nie chcę pisac takiego artykułu :) Bo on będzie strasznie negatywny!
Chyba że NIE pisałbym tam o ZHR wogóle...

Widzisz ja często piszę krytycznie o ZHP (wszyscy wiedzą jak często)
bo tu właśnie jestem i czuję się upoważniony do krytykowania ZHP -
jakby od środka.

Natomiast nie chcę wypowiadać się krytycznie o ZHR :)

>  Tak więc POBUDKA!

Garbol, jeśli miałaby się ustawić kolejka osób "obudzonych",
pragnących gruntownych (nie powierzchownych) zmian w ZHP to wszyscy
zdają sobie sprawę, że pewnie byłbym na początku z grupką osób, potem
długo długo nic i dopiero reszta osób :) Więc ja czuję się doskonale
OBUDZONY ;)