[Czuwaj] Re: i pozamiatane ... :)

garbol Gazeta.pl garbol w gazeta.pl
Pią, 11 Kwi 2008, 10:04:57 CEST

11-04-08, Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):

> No właśnie nie!
> Nie chcę pisac takiego artykułu :) Bo on będzie strasznie negatywny!
> Chyba że NIE pisałbym tam o ZHR wogóle...
>
> Widzisz ja często piszę krytycznie o ZHP (wszyscy wiedzą jak często)
> bo tu właśnie jestem i czuję się upoważniony do krytykowania ZHP -
> jakby od środka.
>
> Natomiast nie chcę wypowiadać się krytycznie o ZHR :)

W takim artykule nie musisz wcale pisać o ZHR, możesz napisać o tym, co
dobre w ZHP, co Cię w nim zatrzymuje, chyba, że nie lubisz być krytykowany,
a wolisz krytykować :).
W każdym razie, jezeli wyrazisz kiedykolwiek wolę napisania czegoś takiego -
zapraszam :)

Garbol, jeśli miałaby się ustawić kolejka osób "obudzonych",
> pragnących gruntownych (nie powierzchownych) zmian w ZHP to wszyscy
> zdają sobie sprawę, że pewnie byłbym na początku z grupką osób, potem
> długo długo nic i dopiero reszta osób :) Więc ja czuję się doskonale
> OBUDZONY ;)

Pewnie ? To nie jesteś pewnie na 100% ? ;)

I tym optymistycznym akcentem kończę dyskusję :)
Pozdrawiam adwersarzy

g00rek

Garbol