[Czuwaj] o braterstwie jeszcze...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 15:43:10 CEST

To ja jeszcze jeden cytat ze wspomnianej dyskusji:

"No widzisz (tylko bez druhów!) jak obierzemy zhp z tego co mogłyby realizować inne org. , fundacje albo po prostu biura podróży to okaże się , że zostanie kilka szczepów - fajnych, wartościowych ale kilka - i po co się bić o tą całą resztę? "

http://www.pobudka.org.pl/pl/index.php?option=com_content&task=view&id=508&Itemid=99

Ech...
--
s00