[Czuwaj] i pozamiatane ... :)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 16:04:34 CEST

W imię braterstwa, zaraz po odejściu wysmażyłeś w "Pobudce" artykuł w którym w sposób jednostronny (bez jednego słowa pozytywu) i całkowicie negatywny przedstawiłes naszą organizacje. Mimo, iż w środowisku w którym działałeś żadna (albo prawie żadna) z rzeczy, które opisywałeś Cię nie dotknęła.
Kilkakrotnie w rozmowie z komendantem Hufca, podkreślałem, iż komu jak komu - ale Tobie "Krzyż za zasługi dla ZHP" Ci się należy. Teraz - gdyby to odemnie zależało - chętnie bym Ci go odebrał.
Byłeś dla mnie Jacku szansą na pojednanie. Wzajemne zbliżenie ZHR-u i środowisk północnopraskich. Ty wolałeś pogłębiać różnice. Twój wybór.

"...Niechże Bóg twój nowy nieba ci przychyli..."

--
phm Rafał Suchocki
Szczep 206 WDHiGZ im Wołodyjowskich