[Czuwaj] i pozamiatane ... :)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 11 Kwi 2008, 13:27:56 CEST

To na koniec gwoli wyjaśnienia. Decyzje o usunięciu Ciebie podjałem ja, jako Admin.
Żadna osoba z komendy Hufca nie miała z nią nic wspólnego.
Choć nadal uważam, iż poprzez swój jednostronny artykuł (nie przez przejście do ZHR - który to czyn szanuje i szanowałem) straciłeś prawo uczestniczenie w naszej wspólnocie- to nie będę miał już na to wpływu.
Jako, że uprawnienia administratora zostały mi odebrane, możesz (zapewne) spodziewać się przywrócenia.

--
s00