Wyjaśnienia dla Rafała K. (skoro prosisz to masz) Re: [Czuwaj] po Radzie

Szumyk szumyk w gmail.com
Wto, 15 Kwi 2008, 21:32:21 CEST

seascout w o2.pl pisze:
> ::Czy gdyby wyniki badania wskazywały, że 65% ankietowanych kojarzy KH z
> ::"harcerstwem" a nie z "ZHP", to tekst uchwały byłby uprawniony, czy też
> ::nie? Jaka próba byłaby tu odpowiednia? Wreszcie, czy badania, dla swej
> ::reprezentatywności, powinny uwzględniać stanowisko mamy Ryszarda i mojej
>
> Jakby były takie wyniki, to bysmy mogli podyskutować, czy 65% to mało czy dużo. Ale nie mamy nic. I dyskutyjemy o tym co sądzą nasi znajomi. Badanie korytarzowe - niereprezentatywne.

> [...]
Ja jako zwolennik czy jakoś tak - wyjaśnię (tzn. na pewno nie wyjaśnię,
ale o tym dalej)

Rada Naczelna ZHP to taki DEMOKRATYCZNIE (przynajmniej w teorii) wybrany
ORGAN władzy NAJWYŻSZEJ w zhp.
( A to jako były wiceprzewodniczący ZHP - powinieneś wiedzieć lepiej niż JA)

Czyli przedstawiciele CAŁEGO ZHP demokratycznie wybrani jako NASI
przedstawiciele zadecydowali (demokratyczną większością głosów jak
rozumiem), że

KH jest ruchu harcerskiego lub też HARCERSTWA (jako jeszcze szersze
pojęcie) a nie ZHP. (koniec kropka)

A więc nie "badania korytarzowe" - tylko jak najbardziej reprezentatywne
badanie opinii członków RN ZHP.

A nie mamy Rysia lub babci Maćka - z całym szacunkiem dla obu Pań.
A czy to coś zmieniło ?
Hmmm. To już inna bajka. I chyba szkoda dalej bić piany.

Dla mnie to co robicie Ty, Goorek i Kowlak mimo całej mojej sympatii do
was jest znacznie gorsze niż prawdziwy do bólu artykuł Garbola w Pobudce.
I z całą pewnością gorsze niż 10 mało wnoszących uchwał RN ZHP (choć
akurat ta - dla mnie osobiście - "coś" wnosi :)).

I nie takich rzeczy oczekiwałbym od moich harcmistrzów.
EOT.

Szumyk harc-emeryt