[Czuwaj] Re: wyjaśnienia... tym razem do G00 :)

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 16 Kwi 2008, 12:48:53 CEST

Dnia 16-04-2008 o 11:11:03 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):
g00rek napisał:

> Chłopaki, Rafał już napisał. Napiszcie coś konkretnego, a nie stoicie
> i poklepujecie sie po plecach.

Ja tam z Szumykiem sie po plecach raczej nie poklepujemy. Częściej chyba
mamy różne zdanie...

> Kiedy okazało się, że RN nie chce dzielić się Krzyżem to była BE.
> Teraz powiedziała coś w waszym kierunku i już jest cacy.

Nie w naszym kierunku tylko blisko harcerskiego ducha

> [...]
> Jednakże pomimo mojej całej sympatii dla tej władzy składającej się z
> wolontariuszy uważam, że jeśli RN podejmie uchwałę, że "od dzisiaj
> luty następuje przed styczniem" to będzie można to wyrzucić do śmieci.
> Jeśli podejmie uchwałę, która mówi, że "70% Polaków nienawidzi
> Murzynów" i nie będzie to poparte żadnymi badaniami, to ta uchwała
> powinna znaleźć się obok tamtej.
> Oczywiście jeśli podejmie uchwałę w IMIENIU ZHP to przyjdzie mi tylko
> skromnie pochylić głowę i podporządkować się. Natomiast RN ZHP nie
> może wypowiadac się autorytatywnie w imieniu Polaków i mówić co oni

Jasne, zawsze można szukać dziury w całym. Lapsusy zdażają się wszędzie i
każdemu. Wiadomo o co w rzeczonej uchwale chodzi. Nie podejżewam zapędów
RN na określanie stanowiska wszystkich Polaków. To raczej błąd i tyle.
Jednak wydźwięk uchwały jest właściwy (no może poza tym nieszczęsnym
prawem przemysłowym)
Kurcze Michał... Ostatnimi czasy wraz z Rafałem i Kowlakiem przyjeliście
bardzo zjadliwe* stanowisko wobec różnych spraw. Szczerze mówiąc
generalnie powoduje ono dość spore przewartościowania w wielu ludziach. Co
mam Ci jeszcze napisać ? Stanowisko które prezentujecie w wielu sprawach
dość mocno różni się od tego jak widzi to wiele osób stojących obok całego
zamieszania a zajmujących sie na codzień od wielu lat porządną harcerską
praca wychowawczą. Różni się ono od stanowiska moich wędrowników itd...
Próbujemy znaleźć w tym jakiś sens ale prawde pisząc... nie potrafimy. A
szkoda.

*zjadliwe - niestety od jadu a nie od jedzenia :/

no cóż, droga bywa czasem kręta...

Pozdrawiam

sikor