Re: [Czuwaj] Re: wyjaśnienia... tym razem do G00 :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 16 Kwi 2008, 13:51:08 CEST

16-04-08, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

>  Kurcze Michał... Ostatnimi czasy wraz z Rafałem i Kowlakiem przyjeliście
> bardzo zjadliwe* stanowisko wobec różnych spraw. Szczerze mówiąc generalnie
> powoduje ono dość spore przewartościowania w wielu ludziach. Co mam Ci
> jeszcze napisać ? Stanowisko które prezentujecie w wielu sprawach dość mocno
> różni się od tego jak widzi to wiele osób stojących obok całego zamieszania
> a zajmujących sie na codzień od wielu lat porządną harcerską praca
> wychowawczą. Różni się ono od stanowiska moich wędrowników itd... Próbujemy
> [...]

Sikor, co ja ci mogę powiedzieć. Moje stanowisko (czy Rafała) jest też
przez wiele osób (czytujących Czuwaja, a nie piszących tu) przyjmowane
bardzo dobrze, czego wyraz dostaję w prywatnych mailach, czy innych
rozmowach. Przez ludzi zajmujących się porządną harcerską pracą :)
Zresztą też się za taką osobę uważam...

Tak więc naprawdę znaczy to niewiele :] Wiele osób, wiele poglądów. No
chyba że masz jakieś badania :P