Re: [Czuwaj] Re: wyjaśnienia... tym razem do G00 :)

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Śro, 16 Kwi 2008, 14:29:34 CEST

2008/4/16 Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl>:

>  Nie w naszym kierunku tylko blisko harcerskiego ducha

Nie wiem od kiedy masz monopol na określanie co jest zgodne z duchem a
co nie. Wydawało mi się, że jeżeli już ktoś ma prawo to robić to
będzie co ciało kolegialne i najlepiej reprezentujące wszystkich.

Nie podoba mi się, że regularnie uzurpujesz sobie prawo do wyrażania
jedynego słusznego poglądu - może więcej dystansu do siebie?

pozdrawiam,
hajder