Re: [Czuwaj] Re: wyjaśnienia... tym razem do G00 :)

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Śro, 16 Kwi 2008, 18:18:25 CEST

Po pierwsze jak zawsze w takich sytuacjach chciałbym przeprosić Rafała
i g00rka że znów ktoś zestawił ich ze mną. Naprawdę jest mi z tego
powodu przykro.
Po drugie miło mi słyszeć, że ktoś przewartościowuje swoje zdanie o
mnie. Bo to znaczy że choć przez chwilę miał dobre. Choć nie wiem czy
w tym kontekście cieszy mnie że ktoś miał dobre (bo dobre Sikor z
Twojego punktu widzenia nie musi i pewnie często nie oznacza dobrego z
mojej perspektywy)
Po trzecie. Ja naprawdę mam takie poglądy jakie mam i mało je
zmieniam. Mam też to poczucie komfortu psychicznego że głosze je dość
konsekwentnie. Jeśli Tobie lub Twoim wędrownikom albo druhnom i druhom
z KPW one nie odpowiadają? No cóż naucze się z tym żyć.
Po czwarte. Prosiłbym Cię o udzielenie nieodpłatnej licencji (mojej
godności nie będzie to uwierało) na możliwość orzekania co jest a co
nie jest harcerkie. Ja co prawda mam orzeczone że "nie mam harcerstwa
w sercu" ale może ta licencja trochę by poprawiła moja pozycję w
Ruchu.

Pozdrawiam

Kowlak