RE: [Czuwaj] Re:Wyjaśnienia dla Rafała... Szumyk

Seascout seascout w o2.pl
Śro, 16 Kwi 2008, 21:45:19 CEST

::To oczywiście nieszczęśliwy zapis...

Cieszę się, że to nareszcie zrozumiałeś. Bo ostatnio argumentowałeś zupełnie
inaczej... Cos o reprezentatywności członków RN było...

W dniu 15.04 Szumyk napisał:
> Ja jako zwolennik czy jakoś tak - wyjaśnię (...)

W dniu 16.04 Szumyk napisał
::Nie jestem zwolennikiem żadnej uchwały (...)

No comments

Szymik napisał:
::> Więc co w tej uchwale jest właściwe?
::>
::A to chyba jednak pytanie do RN, a nie do nas :)

Pytałem wyraźnie obecnych na spotkaniu członków Rady lub zwolenników
uchwały. A Ty się odezwałeś w odpowiedzi. To czemu teraz się wycofujesz?

Seascout