[Czuwaj] buble obozowe

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 12:47:29 CEST

Jeśli inne przepisy tego nie reguluja (a wydaje mi się, ze nie) to moim
zdaniem tak.
Nie to zebym się z tym zgadzal, tylko stwierdzam fakt.

No bo jeśli ktos ma 30 lodek i na kazdej 6 osob? :-)

Tu nie chodzi o to, kto przygotowuje zywienie i jak, tylko o to jak wydawane
sa pieniadze na ten cel przeznaczone.
Z ZŻ latwo jest to wyliczyc. Z samych faktur i rachunkow już
niekoniecznie...

Pozdrawiam
Tomek