Re: [Czuwaj] buble obozowe

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 15:21:52 CEST

Dnia 21 kwietnia 2008 15:05 "Aleksander Senk" <senk w post.pl> napisał(a):

> To nie jest kłamstwo, Rafale.
> Co najmniej połowę utrudniających życie przepisów wprowadziło Państwo a nie
> ZHP.
> :)

Chodzi mi Olek o taka generalną zasadzę, czy tez nastawienie nasze wewnętrzne, że zwalamy cała winę na przepisy państwowe. I że gdyby nie one, to byłoby nam o niebo łatwiej.

A tak naprawdę, to gdyby tylko zdjąć nasze wewnętrzne utrudnienia, które sami sobie (jako ZHP) nałozylismy, to byłoby już o połowe prościej.

Ponadto zmiana przepisów państwowych i tak nic nie da, skoro my mamy bardziej restrykcyjne własne. Co z tego, że państwo nam coś umożliwi - jak my sami nie damy druzynowym z tego korzystać?

Dla mnie, zwalanie winy na przepisy państwowe, to jest próba wytłumaczenia młodym druzynowym dlaczego mają coś robić tak, a nie inaczej. I dlatego nazywam to kłamstwem, bo wcale nie jest tak, mówią różni ważni, że to tylko przepisy państwowe. Nazwijmy to: kłamstwem przepisów państwowych.

Działa komisja Palikota tropiąca absurdy w państwie, każda GK od 2005 roku obiecuje ułatwienia w organizacji obozów i...? Dzieje sie coś?

Seascout