[Czuwaj] buble obozowe

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 16:23:56 CEST

"Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):

> Latryny :)

My, Aleksander, też byśmy to zaproponowali.

Niektórzy budują "sławojki" (widziałem dwa razy, mysle, ze to nawet dobry
pomysł dla zuchów czy druzyn mlodych wiekowo), a niektorzy zamiast toi-toi
urządzają latrynopodobne konstrukcje nad wkopanymi beczkami. Jednak to
rozwiązanie ma jedną wadę: śmierdzi potwornie. A i praktyczna możliwosc
oczyszczania pojemnika bywa - jak slyszalem - ograniczona.

pozdrawiam
olek