[Czuwaj] buble obozowe

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 17:15:13 CEST

Rad jestem, że mój ulubiony temat żetek i latryn wraca.

Olek Senk napisał

> Niektórzy budują "sławojki" (widziałem dwa razy, mysle, ze to nawet dobry
> pomysł dla zuchów czy druzyn mlodych wiekowo), a niektorzy zamiast
> toi-toi
> urządzają latrynopodobne konstrukcje nad wkopanymi beczkami. Jednak to
> rozwiązanie ma jedną wadę: śmierdzi potwornie.

Śmierdzi. Czy potwornie? Tak samo jak sławojka za stodołą. Ale śmierdzi.
Potwierdzam

> A i praktyczna możliwosc
> oczyszczania pojemnika bywa - jak slyszalem - ograniczona.
E, tam. Trzeba chcieć i umieć. I mieć narzędzia, środki i sprzęt bhp.
Przynajmniej rękawice gumowe, szczotki na długim kiju, wodę i preparaty
typu sansed (kwaśny) lub domestos (alkaliczny)

U nas, gdy używaliśmy beczek, to zawsze było więcej chętnych do
szorowania, niż potrzeb. A od co większych małoletnich to się musieliśmy
kijami odpędzać. "Ja też chcę". Bo to taka... męska robota.

mspanc

Darek B. - czuwajowy specjalista od g...