[Czuwaj] Prasa z 1988 r.

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Sob, 26 Kwi 2008, 10:04:59 CEST

Dziekuję za podpowiedź, ale w tym względzie to z Nimi współpracuję od 1999
r. Obecnie przygotowujemy konferencję naukową w 20. rocznicę pogrzebu mjr.
"Ponurego" (Kielce, 30 maja 2008 r.)
Moje środowisko (5 KDH "Feniks" im. ppor. cc. Waldemara Szwieca "Robota" z
Hufca ZHP Końskie) w 2000 r. zostało oficjalnie spadkobiercą tradycji II
Zgrupowania Zgrupowań Partyzanckich AK "Ponury". Na Wykusie co roku
wspólnie działamy ze świętokrzyskim środowiskiem ZHR.

Poszukuję artykułów z Polski, z dala od Świętokrzyża. Może okaże się, że
ktoś z czuwajowiczów ma takie wycinki prasowe. Ostatecznie mogą być nawet
bez notki bibliograficznej, bo już po rodzaju czcionki zauważyłem, że
poznaję z jakiej gazety pochodzą artykuły ;)
Marek Jedynak

PS.
Zapraszam wszystkie środowiska ZHP i ZHR noszące imię mjr. "ponurego" na
coroczną koncentrację żołnierzy zgrupowań na Wykusie i w Wąchocku w dniach
14-15 czerwca. Wiem, że jakaś dziwna "tradycja" spowodowała, że wiele
środowisk na długi weekend majowy dociera na Wykus. Dla mnie jednak
posiadać takiego bohatera drużyny, a nie znać żadnego z żołnierzy
"Ponurego" to wstyd i dyshonor. Może to mało pozytywne, ale jakże
prawdziwe.