Re: [Czuwaj] jeszcze lepiej chronić KH

Sob, 26 Kwi 2008, 10:22:20 CEST

----- Original Message -----
From: <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 25, 2008 4:32 PM
Subject: Re: [Czuwaj] jeszcze lepiej chronić KH

> jeszcze jest nas kilku
> ale ostatnio zdecydowanie przeważają ci,
> co chcą aby harcerstwo
> działało na podstawie ustaw i rozporządzeń
> i nawet braterstwo między organizacjami
> trzeba zapisać w ustawie,
> bo inaczej ono nie wychodzi

Tylko jedynie tak to potrafisz zrozumieć ?

Tak na marginesie to niezbyt rozumiem to
"...braterstwo między organizacjami..."
Bo jak rozumieć braterstwo między harcerzami to wiem.

Problem w tym że zbyt wielu instruktorów ZHP/ZHR/SH
jest przede wszystkim lub wyłącznie
"...instruktorami ZHP/ZHR/SH..."
a nie instruktorami harcerskimi.

Ew. ustawa/rozporządzenia może być przydatna
by chronić drużynowych harcerskich/zuchowych
przed tymi
"...instruktorami ZHP/ZHR/SH..."
Oczywiście, nie tylko.

Czesław