[Czuwaj] 4 żywioły

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 15:31:33 CEST

Czy być może ktoś z czytających listę orientuje się w "problematyce 4
żywiołów" i mógłby udzielić informacji na temat działalności naszej
flagowej składnicy harcerskiej?
Od jakiegoś czasu słuch o wszelkich innowacjach, kolekcjach, czy nowym
sprzęcie zaginął. Ponadto  ciągle słyszę od swoich harcerzy o brakach,
czy to w umundurowaniu, czy sprzęcie turystycznym/biwakowym.

Co dzieje się z kolekcją ZHP? Na stronie interesujące mnie, pod kątem
drużyny, artykuły jak  kurtka wierzchnia HO-KA, polar MA-TO czy polar
TA-TO-KA są albo "na wyczerpaniu" albo w jakichś kosmicznych rozmiarach
(XXL, XXS).
Czy planowana jest więc rezygnacja z linii "kolekcja ZHP"? Jeśli tak, to
jakie są tego przyczyny?

Wśród nowości znalazłem "skarpety turystyczne polskiej firmy *NORDHORN"
oraz m.in. *Model samolotu CORSAIR F4U-1... Rozumiem, że to także
przydatne artykuły, ale podejrzewam, że większość drużynowych
oczekiwałaby jednak od składnicy czegoś innego...

Czy komuś znana jest jakaś strategia składnicy, czy jakiekolwiek plany
produkcyjne na najbliższy czas?

pozdrawiam,
M.

P.S. Dodam dla wyjasnienia, iż odpowiedzi z samej składnicy sie nie
doczekałem...